Saturday, January 22, 2011

senior aku KAHWEN..!

klo sebut pasai khwen ja
slalu semua akn semangat berangan :)
terutama aku
tambah2 klo aku dok lepak dgn BFF aku
lagik la depa suka merapu
ada tahap 2 sampai la nk jdohkan ank2 masing2 ^^
so sweet :)

tp dkt sni aku berangan siket ja
siyes sikit ja ( sbb xdak geng nk beranagn sama)
xleh lebih
pk sal study n cara nk grad dgn cemerlangnya first! :)

Actually... aku pon bukan kenai pon senior aku nih =.="
tp dia nih mang senior aku
senior 4th year
hik2
so b4 start klas sem dua
aku p ber suka ria d majlis perkahwenan org ber sama yg tersyg ;)

aku siap seperti d janji kan la
kul12.15 bertolak
ehmmm mcm besa janji melayu
kul 12.30 or 1.00 ber bertolak dri usm
xpa aku dh biasa tnggu2 org nih
biasa la depa nih nk makeup2 ag
kalah girl2
adoi
sabaq jela~

punya la ramai p 
besa la semangat an kwn khwen opppss!
hahaha~
so ber tolak ke BALIK PULAU~
jauh la jugak
naik bosan la aku
tp xpa kadang2 ada ja org yg wat lawak dlm keta tnpa di jangka :)
aku x kisah asalakan ada org tersyg dh ckup
hohohoho ter over sudah
sowi kwn2 ;)

owkeh dah smpai setelah sesat2 mencari rumah knduri :)
apa ag smua lapaq la
dlm lapaq2 2 smpat ag la si dia semangat nk snap2 pixca
so aku ikot jela~
sbb aku pon sama ja semangat bab2 shoot gambaq nih :)
so i follow u wat ever u do :)

senior aku sgt la kecik =.="
aku lak hat besaq gilak!
huhuhu
tp tetap comei berbaju pink ;)
nasik knduri pon sedap
syok tgk dia mkn
besa la dh sebulan x tgk dia an
tgk dia ja msti senyum ja sorg2 
hohoh aku dh merapu
owkeh!

enjoy la jugak aku p knduri 2 walaupon penat2 bru smpai usm :)
penat aku ilang klo dh jmpa org tersyg <3
opppsss! ter over ag
hahahak
btw meh tgk pixca yg x berapa byk 
hik3

nih la kak nadia tecik ;)

pengantin tecik :)

si dia sgt semangat ;)
muka aku yg buruk ;(

senior2 aku ;)
aku suka menyebok


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...