Monday, January 23, 2012

sepupu sama umur dh di risik :)

Assalamualaikum :)

balik balik ja dari holiday terus mak aku ckp sepupu aku yg sama umuq dgn aku ada org nk masok merisik
uuuhhhhh gila awal mereka nk kahwen
so dgn excited nya aku pergi walaupon tak cukup tidoq dan badan aku sgt letih.
so jom tgk pixca gedik gedik pada hari tersebut :)

ni la kazen sama umuq
baru di risik..nnt tunang of coz aku kena p jugak!

kena ambik berkad kot kot aku pon ada org nk merisik
kah kah #berangan #

sbb aku suka p kenduri adk beradik sbb bole jmpa IRFAN comei! haih geram!

apabila d sarungkan cincin merisik! wow best kan dpt cincin!





antara tetamu yg hadir just family terdekat sbb baru merisik risik tak bole ramai2!
nnt tunang kita jmput la rmai ramai yer :)



sepupu aku nih dh la cantik! untung ler bakal tunag dia nnt :)

si ibu bakal tunang beliau :)


aku dan adeq si bakal pengantin :)

bakal tunang sepupu aku! :)

ehem ehem!

muka aku sama mcm MAK kan? nma pon ank mak :)

with AYAH! ayh lak bhagia mcm dia yg ank dpt menantu :p

owkeh sepupu aku dh nk tunang..Kami sama umuq tau..
uhuk uhuk ambik berkat ambik berkat!
#gatai gatai#


ok bye!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...