Saturday, February 25, 2012

Aktiviti cuti SEM

Assalamualaikum....

lamo eden x update blog kan? busy memang la kan dh masok sem baru.
sem ini azam kena lebih. bgi naik PNGK!
Ya Allah kuakanlah hambaMU ini dlm apa juga keadaan :)
so baru nk update benda yg wa buat time cuti sem dlu2
cuti pon sat ja so sket jew aktivitinya

bermulanya sem baru. wa jdi tukang masak adeq wa.
dia keja so b4 p keja wa masak and bekalkan dia makan
syok giler beliau!
untung lerr ada kakak mcm wa
(puji diri sendiri)

jom tgk pixca wa boleh cqita laju2 sket :)

dlm cuti sebulan tu aku byk kali buat nasi ayam....sbb ada org request!
nih haaa bekal tok p keja...nasi adk aku tmbah ag katanya tak cukup byk nih
mkn byk btoi =.="

sempat ag cuti ri2 aku buat cupcake tp x sempat nk bgi dkt gulagula hati
tu la keja x igt kan..

cupcake lagik!

igt nak bgi yg ini dkt gula gula hati tp tula keja tak igt dunia.
ag pon aku x bawa balik moto so susah nk jmpeee! sad :(

bersiar siar d pantai MERDEKA !
dh tak bpe cantik tp still leh snap snap :)

aku buat kek khas besday kakak aku tp dia dkt UPM tak balik.
hahahah
biaq la bosan kan cuti buat jela apa yg patut
tp akak aku balik still ada ag kek nih bole la dia mkn :)

apam pokadot aku tak jdi bentuk betoi2 tp sedap gila!
bak kata ayah mkn 10 bijik baru kenyang!
adik aku lebih sket la 20bijik! hahahaha!

habis bosan terjumpa inai mekah. aku pn pkai. ambik hg terang gilak! malu kot nk p USM!
nasib inai nih stai senang pudar :)
habis bosan dan tak dak keja!

cuti hari tu aku ada buat reunion kecik2 nnnt aku update yer!
:) wassalam!








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...