Thursday, November 25, 2010

kazen aku sakit aku xtau..! =(

semua tgh mood raya korban ag
bru ja smlm aku jmpa kzen aku
2 pon sat ja
dia dh nk balik umh tok dia blah sana
2la pdan la aku pon p lmbat umh tok aku
so kna la tlong2 basuh pnggan
kami dan sembang sket ja
salam2 pas2 dia balik la umh sana lak

ehmm
tup2 dh balik KL dh
ehmm sat ja jmpa an adk beradik raya nih
=(

lpaih 2 mak aku tnya aku mcm nih
"along sakit apa adeq..?"
aku pon terkejut la
tetiba along sakit...ehmmm
siap msok hospiatal pas2 operate...ehmm
isau la aku mcm ni

tnya adk beradik dia xmau ckp
nk rahsia la kot
cian along an~
muda2 dh sakit
dh la x khwen ag 2
ehmm~
pas2 caq ada ckp yg along ada ketumbuhan dkt luar rahim
ciannya!
nsib oparation 2 selamat
along just berehat jela!
along..!
get well soon yer..!
ita doakan along cpt smbuh!
sori la xdan nk ckp dgn along lma2
sori la ita p umh tok lmbat ri2
sori la
ptut la time 2 tgk along pucat ja!
ptut la along sakit time 2

apa2 pon byk rehat yer along..!
tertiba aku teringat yg aku slalu sakit perut mcm nk mati
ehmm bila la nk p check nih
mak dh suruh byk2 kali
lain kali lah
insyaAllah aku xdak pa2
to along
get well soon...=)


dah sihat leh la p melancong ag =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...