Sunday, November 28, 2010

si cOmEi...=)

raya korban kali nih meriah la jugak
wlaupon aku p lmbt umh tok aku
alasan pnat p knduri sbelah umh
hahaha
padahal mleh nk p awai2
so aku tnggu akak aku balik dlu bru la aku p
so ambik kak aku truih p la~

so rmai plak kanak2 comei
hahaha
x terjaga la tgk
comei2 smua
ada yg nakai sket
tp bdk nakal la baguih
otak depa jln
esk besaq pndai 2
insyaAllah~
 so ada la aksi2 yg  BEST depa wat dpn kamera aku ni
hehehe testing2...=)

aku syg dia.. =))



comei!




elo2


alolo majuk ke Ammar..?


comeinya haha!


Aiman kuat mkn


byknya kanak2..smua 2 bapak sementara ja
depa 2 single2 ag...


wah..! xpnah tgk belalang ka..?


dah ada gaya jdik bapak
praktis ka angah..?


bdk nih paling Nakai


dua beradik
my ank menakan sepupu =))


dia suka kamera



Amani suka kamera yer...?




amani suka belakon


ni baby girl ok
Nuha Maisara


awt la dia nih.. =)
peace..! hahaha x reti lagik =)

suka wat muka pelek but comei la walaupon dh ptong rambut
=))
Hadiff minum ayaq gas =)

hehehehe 
comei2 an depa nih
i love them so much!
<3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...