Friday, December 3, 2010

mAsA tErbUanG =))

bermulanya cuti sem aku....! yeahhh!
saat yg aku nntikan telah tiba
(cewah nk berpuitis lak an)
huhuhu =)) (nih simbol gelak guling2 yer kwn2)

tp hmpeh ja aku cti awai wei
sbbnya kwn2 aku xdak pon yg dh cti
ngongek tol la
so aku nk hang out dgn sapa?
sapa nk tmn aku tgk muvi Harry Potter..?

bila aku msj ja ajk kuaq
smua pkat reply 
"sory la weh...aku xhbis ag exm"
oh xpa la
nk wat mcm na
usm semangat cti cpat
aku redha
dok umh bela lemak!

yg syok nya mak aku 2
msa aku x cti ag punya la beria msj n call aku tnya cti bila
bila aku tnya mak nk wat pa
mak aku ckp nk p holiday dkt melaka yg bersejarah 2
tp bila dh aku start cti nih
aku tnya mak aku balik
alasan laju ja kuaq dri mulut si ibu
hohoho
byk knduri la
ayh sibuk la
ok aku leh accept hat 2
sbb aku pon dh bosan p melaka 2
aku dh jln 1 negeri 2
hahahahak!
(ter over lak..sory la yer)

bila aku dgn akak aku nk p holiday dkt Terangganu
mak aku xbgi lak
dia ckp tgh banjir
alamak..xleh p ag holidaynya
so aku just terperuk dlm umh jela
=(
dh la usm bgi cti sat ja
aku la org pertama dftar msok tau x
hat lain2 relex ja dok bercti ag
ehmmmm
nsib la hg ita oii
dri dlu ag malang ja dok mai dkt hg
sabaq jela noh
nak wat mcm na
=( =(=(

lepaih mndi ri2 aku xtau nk wat pa
aku belek2 la mari dkt dlm blik aku 2
kak aku bguih ja dok tdoq ag
huhuhu
0ppsss terkantoi sudah!
sori la kak oiii
nk wat mcm na aku dh tertaip
malaih la aku nk delete2 nih
=p
ok back to story
dlm dok syok belek2 an
jmpa la alat makeup kak aku punya
punya la blambak
aku pon xtau la dia wat apa dgn bnda nih
nk kata dia dok makeup dak jugak
xkan la p klas makeup kot
tudia gila rajin akak aku makeup2 nih
klo aku hmpeh
kdang bedak pon lupa pkai
hohoho!

so apa ag...
aku nih suka try something new!
hahaha  aku pon nk try la
tp xtau lak nk pkai lawa2
satg jdik huduh lak
dh la muka aku dh buruk dh
ehmm
baguih punya aku nk try
kak aku pasan..! dia ckp lagu nih la
"uitt hg nk wat pa 2..?"
hai dia leh tnya ag nk wat pa
xkan nk mkn kot
aku pon jwb la..cover2 sket
"alaa nk tgk ja...bkn nk pkai pon"
pas2 kak aku ckp la
"meh aku makeup dkt hg klo nk try"
aku pon berbunga2 la
tp aku cover la bunga2 aku 2
satg kak aku pasan lak
=p=p=p=p

so dh org nk makeup
aku pon bgi jela
tgh bosan xtau nk wat pa an
ehmmm
bermula lah makeup2 nih
hahahahaha!
yg syoknya..kak aku kata lawa dia makeup dkt aku!
sbb dia pndai makeup!
ehm2! elo lawa sbb muka aku kot!
(oppss pasan lak aku)

apa ag kak aku nk snap aku la
so kna la pkai lwa2
ala2 model gitu!
hik3
yg syoknya
aku ikot ja apa yg kak aku ckp
so ikot jela
hehehe
muka aku punya la tebai rasa
klo senyum 2 rasa susah ja!
almaklumla baru nk try makeup!
 jom tgk pixca aku yg tersnap oleh my kak aku!

p/s: tgk je naah..jgn dok gelak lak!

xleh senyum
muka tebai!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...