Thursday, March 10, 2011

B U L A T :)

Smekom...!
lama an aku x taip blog nih
bukan tak mau ber cerita tp an xdak masa  @ busy?hahaha maybe la kot
mood pon xmai sgt
sbenaqnya rami request nk baca blog aku
nak kat femes tak la jugak tp yg aku pelik mcm na depa leh cari blog aku
ehmmm maybe TER klik la kot noh..!
=.="
btw mcm besa aku suka update cqita lama
cqita yg dulu kala
cqita dua tiga bulan lepas :)
besa la kdang2 teringat balik an... :)
to my kuzen MASTURINA (ina)
kak ita update noh :)
lepas nih jgn dok wat request2 ag dh
kak ita bukan la artis mcm JUSTIN bieber nk update2 news!
ceqita kak ita x HOT mana haih...:)
but Thankz sbb sudi baca dua tiga kali blog kak ita nih... :)

mcm besa lagi
ceqita aku tak la HOT mna :)
tp aku xleh LUPA smpai bila2 la kot
xtau la klo si die lupa dah an :p

benda nih kami plan lama dh
aku ag lama plan nk p sana
dari dlu2 ag..
time aku dkt KMPP kot
aku plan dgn "kwn baik" aku
dia ckp nk p Lost Word of TAMBUN 
tp last2 xjadik sbb asalan:
1) rumah kami jauh sgt
2) tak tau nk tidoq mna klo p byk2 ari (padahal sehari maybe dh ckup)
3) pas2 bajet tak byk sgt ... :p
so? aku sgt la GEMBIRA sbbnya tempat yg aku impikan selama setahun bpe bulan entah
finally si die bawa aku pergi LOST WORd Of tAmBuN :))
ati nih xtau nak kata la
punya la syok an
pagi2 buta dh bngun
smbhyg subuh then mata dh xleh nk pejam dah :)
tak sabaq punya pasai
hehehe

kami bertolak dari usm pkul9.30pagi!
klo x silap aku la :)
awai gila an?
hahaha besa la
 plan kami....time buka ja pntu masok tambun 2 dh mang nmpak muka kami :)
punya la semanagt aku nih
mndi then dh xreti nk lawa2
pack barang then bertolak la :)

si die dgn gaya santai hbis
aku ag santai la kot
bedak dkt muka pon xdan nk sapu
maklumla excited an :)
ag pon nk p mandi manda bukan nk p tgk wayang ;p
(padahai nk p tgk wyg pon aku xreti nk melawa gak )

dlm perjlanan ke sana smangt tgk GPS :)
FARA SAFUAN bgi pnjam nfon mhai dia
canggih gila smpai aku teruja la keh3.. :p
btw terima kasih kwn KU jasamu d kenang
klo xdak gps 2 maybe aku smpai lmbat sbb sesat ;p


dlm dok khusyuk cari line nk bukak gps
si die bhenti dkt RnR ape ntah
pas2 dgn slamber si die sruh aku trun ambil brang die dkt boot blakang 
aku nih dh la malas nk kuaq keta
terpksa la p ambik sat... yela org tersyg an
ikot jela ckp die ;)

elok2 ja aku buka boot blakang
tup..tup ada bungkusan sgt la besaq
yela an penuh boot blakang keta ferrary si die ;)
wow! besaq sungguh smpai aku pon xlarat nk angkat
hehehe padahai aku suka!
yela BEAR puteh yg sgt besaq!
lbih kurang besaq aku ja
tnggi of cos la aku tinggi ag :)
kah3 bangga dri mcm besa ;p

pas2 aku msok keta senyum smpai telinga
diam mmbisu tanpa kata apa2
dok dgq radio ja dok ckp sorg2
then aku peluk jela bear 2
then dpt adiah ag!
coklat feberat aku!
saja la 2 si die nk bgi aku gemuk :)
btw aku x kisah gemuk ke tak klo coklat2 nih
kah3 :))
yg xtahannya coklat tu d balut dgn kemasnya! mcm pompuan balut!
well si die sgt la KEMAS and PEMBERSIH :)
love u la lalink!
opss ter over pas2 lupa daratan sat! :)
lepas 2 aku senyum smpai telinga!!


opsss dh termkn sket baru igt nk snap :)
btw i like its so much more than that person give it's
sory! ;p
besaq an BULAT nie :)
btw tQ yunk 
hik3
news brad of ferrero ;)

dlam 30mnit kemudian smpai la ke destinasi nya!!
(tatabahasa teruk)
mcm besa aku sgt teruja pas2 gila snap pixca.!
kdang tu tgh dok mndi pon nk snap pixca,,!
masok ja dh snap pixca 
opss BUKAN
kuaq2 ja dari keta dh snap pixca!
hobi yg slalu aku buat ;)

takat nih ja noh aku nk cqita
lain2 private la kot :))
jom pakat2 tgk pixca yg byk nih 

eh sat nk cqita lagik!
papan gelongsong dia sgt la BEST gila..!
tnggi dan sgt la pusing2!
si die menjerit kalah aku!
telinga aku dok tahan ja dok dgn org jerit2 :p
hahaha ok habis
(besa la excited sgt..semua aku nk ceqita)

btw berjuta terima kasih kepada
driver : MOHD ZURAIDI SAFIEE
bodyguard : ZURAIDI SAFIEE
my love,mybest friends and my sweet heart : ZURAIDI BUDAK BUCUK :p

hohoho hotz!
cover majalah ;p
tucing ;)


adeh2 brang byk ;p
chantek :)

1st time naik badak ayaq ;p

muka sgt suka lost world

1st time naik kuda tecik ;)

tgk ape tu yunk
hahaha ;p

waaaaa terjun! eh d larang terjun!


muka sentiasa semngat!
ita ita... ;)


lebiu <3
jom! dh balik dh :)


hahaha pendek ;p
















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...