Sunday, March 20, 2011

A Y A H :)

mlm2 mcm nih lagik la byk idea aku nk update blog nih
yela an dok umah lak
yeah! aku balik umh
bnda nih aku slalu ja wat sejak aku dok USM
dlu time aku dok KMPP jrang aku balik
maybe life USM n KMPP x sama kot :(
hahaha
ok abaikan...!

sebenaqnya aku dok tgk ayah aku tdoq atas sofa ;)
aku xtau la ayh tgk TV ka TV tgk ayah ;p
pastu
aku suka pk yg aku nk blajaq sungguh2 then keja hebat2
sbb aku nak

1. bgi duit dkt ayh tiap2 bulan sbb 
aku nk balas balik jasa ayh yg dok bgi duit dkt aku tiap kali aku balik umh :)..
INSYAALLAH


2. aku nk bawa ayh jln2 sbb 
aku suka ckp dkt ayh "nnt ADEQ dh keja adk nk beli keta n nk bwa ayh jln2 pas2 time tu ayh dok ja dlm keta..adk yg drive ..!"
(wlaupon aku slalu ja wat xtau time ayh aku soh ambik lesen keta =.=")

3.nk beli adiah hari jadi dkt ayh tiap2 tahun....then nk beli adiah yg sgt2 berharga 
pas2 nk tgk ayh senyum :)
slalu time aku beli adiah dkt ayh..ayh slalu ckp
"ehmmm..ehmm...tQ"
aku tau ayh msti pk aku nk pkai duit ag an sbb aku bru tgh study so
nnt aku dh keja ayh dh x ckp "ehmm...ehmmm..ehmm..dah" :p


4.InsyaAllah klo aku dh keja baguih..aku nk buat rumah dkt ayh cantik2 n slesa :)
hopefully ayh bahagia dan rasa yg dia ada ank yg menghargai pengorbanan ayh slama nih :)
(alamak tertiba sedih lak)

p/s: ayah mcm na pon adk jnji akn blajaq rajin2 then adk akn balas semua jasa dan pengorbanan ayah selama nie..adk syg ayh sgt2..adk xnk tgk ayh nangis dh. Adk nk tgk ayh senyum sentiasa dan ceria..!
Itu janji adeq dkt ayah! 
(insyaAllah)

aku suka berebut mknan dgn ayah ^^

ayh suka gak ambik gambaq tp ayh pemalu ^^

aku suka tgk ayh mkn :)



hehehe ayah tgk cni ;p

ok ayh mkn dulu..ayh ckp






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...