Friday, October 14, 2011

Antibody aku lemah ke SANGAT lemah?

Assalamualaikum....

minggu lepas aku balik rumah kan?
minggu nih aku stay je dkt usm ( university sayang menyayang)
tp aku bukan nk cite sal weekend minggu nih
aku just nk shared yg lpas aku balik dari umah
aku demam! yela emak aku kan demam
so dia akn berjangkit dkt ank ank dia pulak

so aku pergi je klas dgn  selsema tahap tak tau nk ckp la
dh start selsema pastu naik ke kepala
sakit kepala ehmm tak nk ckp la
keadaan mkin parah lagi sbb nya klas aku sgt kuat ekon!
huh sejuk luar panas dlm :(

dh 3 ari demam x nk ilang ilang
dh dkt sepapan aku telan panadol
smpai bosan la aku dok tnggu demam nih nyah dari badan aku
aku tdoq pkai sweater n stokin tp x jugak ilang
smpai aku bosan tak tau nk wat apa dh dgn demam nih
aku kuar joging dgn kwn aku si ASIAH
dia budak palapes. bajet aku pon palapes gak la
si asiah nih bawa aku joging laluan palapes pastu dkt trex balapan ag
huh finally peluh kuar dari badan aku
seperti mencurah curah ke ladang gandum (mcm iklan TV)

finally sumbuh jugak aku dari demam!
mlm tu segar la aku.
dh tak muntah dh tak sakit pala
dh tak raya loya!
eh simtom2 mcm pregnant lak
tp bukan pregnant ok!

hari sabtu tu aku happy la sbb klo org bru sembuh dari penyakit
se olah olah bru buang dosa :)
tp malangnya mlm sabtu tu aku mengalami perang dunia kedua!
aku nangis teruk sbb terlalu sedih
sakit kepala pada esk nya
demam balik ka?
memang demam :(
sakit tekak sgt!
aku bgn subuh then pakai sweater 

antibody aku tak se kuat org lain :(
dpt berita buruk ke apa msti akn demam
tp alhamdulillah aku mkn ubt
dlm tgh hari dh ok sket
aku lpar dan trun mkn dkt kafe
muka kena senyum se olah olah xdak masaah ^____^
wlaupon mata aku bengkak sbb nangis :(
 naik naik je bilik aku muntah semua bnda yg aku mkn td :(
sbb nya aku pening kepala
bdan rasa seram sejuk je :(
aku smbung tdoq
smpai ke esk

pagi isnin bgun dh ok sket sbb aku dh telan panadol
hbis sepapan panadol aku telan
errrr byk nya!
mulai skunk aku pergi klas bwa air masak byk!
aku dh tak larat nk demam
sbb nya cuaca dkt usm panas terik sampai pening kepala.
finally aku sembuh sepenuhnya
Alhamdullilah :)
maybe byk dosa aku dh buat sebelum ini
moga Allah ampunkan semua dosa dosa aku :(

p/s: byk la minum air kosong dlm masa sehari :)

budak comot
itashinoda
.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...