Saturday, October 8, 2011

KEHILANGAN :'(

Assalamualaikum :)

bole tak aku nk main emosi mlm nih?
bole kan..lama dh aku tak bermain perasaan dkt blog tercinta nih :)
selama aku setahun dkt USM nih aku d manja...
maybe d didik semua bnda nk dpt...tak penah susah langsung.
org yg slalu ckp dkt aku dlu2
"untung la ada org tersyg dkt cni"
siyes dlu aku xpenah rasa susah
tp tu bnda 4bulan lepas :(
sekarang....

hati aku sedih pilu dan sgt sgt kehilangan...
kehilangan org yg aku sgt sgt syg!
eh tp nih bukan beliau dh tak da dkt dunia nih ke apa
tp dia just xdak dlm dunia USM :(
tempat aku dh belaja selama setahun...
baru setahun kan?
dlm setahun tu la bdak2 yg baru msok life uni kenal uni nih mcm mna...
belajar life sndri tp aku?
life aku dkt usm b'mula dgn beliau.
everything...everymoment aku create dgn beliau!

seyes mula masok sem baru 2nd year nih relex hbis kot..
maybe pointer sem lepas ok dri b4 nih..
tp bnda tu tak mmbantu pon...
idup SUNYI sepi
xdak org peduli..
ada la org2 yg rapat ambik berat sal aku tp still ada yg kurang...

YM aku sunyi tiada org BUzz ag...
tiada STATUS status YM menyakat aku...
usik aku sal aku time klas...

lepas solat magrib dh tiada msj
"jom dinner sama mlm nih"
lepas solat asar dh tiada msj
"jom jog nak ptg nih"
b4 pergi klas dh tiada msj
"focus jgn berangan je"

siyes aku sgt sedih dan sgt rasa kehilangan beliau!

tp
sy untung dpt beliau
pukul8 am beliau akn call dan pastikan sy bngun tdoq dan pergi klas
romantik x?
ari2 call bgi saya rasa tak bosan
life d usm..

syg sgt sgt dkt beliau!
beliau sgt berharga buat sy
I LOVE U SYG!

janji sy dkt gula gula hati :
1. akn study rajin rajin sampai dpt degree 1st klas InsyaAllah :)
2. akn sntiasa mmbuat awk sebagai IDOLA sy :)
3. akn igt semua pesan awk dkt sy :)
4. hargai pengorbanan awk dkt sy selama setahun dkt usm :)
5. akn mengingati awk setiap SAaT :)

ok bye
 budak tak berapa nk COMEI :)


with my bucuk ZURAIDI <3






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...