Saturday, December 31, 2011

entry BEFORE 2012 PART 2

Assalamualaikum :)

part ini aku nak cqita pasai balik cuti Khismas 25.12 lepas
aku mula mula malas balik sbb yela la
time tu dah start STUDY  week ag pon byk aku tak kover lagi :'(
tp hati dan jiwa aku dah dekat rumah
tak tenang ja dok USM nih 
aku ambik keputusan balik rumah sat 
sementara tu family aku buat kenduri arwah dkt tok aku dan tok wan aku
kenduri dia sgt meriah dan sgt ramai yg mai
dah mcm kenduri kawen
dgn khemah pengantin bagai 

so seharian aku dkt rumah arwah tok dan tok wan aku
adk beradik semua balik
rindu aku nak main dgn budak budak kecik si sepupu aku terubat la
mereka dah mmbesar dan sgt comei
si ACEBI dari tak tau ckp dah pandai ckp dan sgt comei suara dia :)
si NUHA yg bru pndai berjln dah pndai lari lari keliling rumah :)
si IRFAN dari comei dah makin ensem dan pndai senyum :D
si bdk nakal AIMAN,AZIQ dan AZIM dah makin matang 
semua sepupu kecik kecik aku sgt comei :)

owkeh esknya aku balik USM
tertiba si gula gula hati nak hantaq aku balik
aku sgt gembira dan terharu sgt
b4 sampai USM beliau belanja aku Macdonal
feverat food aku :)
senyum sampai telinga sbb aku dh lama tak mkn dkt MEKDI JURU :)
apa ag terimbau kembali kenangan lama time si gula gula hati masih blajaq
aku memang sgt rindu ;'(
terutama plak time study week
study bersama
makan bersama
jogging bersama
semua tu dh jdi kenangan buat aku
owkeh stop dok layan perasaan. 
jom layan gambaq gambaq budak budak kecik nih :)
aku pon nk sambung buat past year dan study balik :)


nih IRFAN dan NUHA
depa beza bpe hari ja umuq
tapi IRFAN  tau senyum dan buat lawak :)
NUHA pndai ckp dah tp muka still innocent :|
i love mereka sbb sgt comei bila senyum :)
nnt bila depa dah besaq aku nk tunjuk gambaq nih dekat depa
agak2 apa depa akan kata?
keh keh <3



ini ACEBI nma mnja la
nma sebenaq MOHD HADIFF HAMIDI .
beliau sgt comei.aku penah jdi baby sitter dia selama 2bulan.
time tu beliau baru umur setahun bpe bulan ntah sbb bru pndai berjaln ckp tak pndai lagi.
skunk dh pndai ckp :)
acebi nih comei dan sgt pandai buat lawak

si baju biru besaq tulah AZIQ :)
nma sebenar dia MOHD HAZIQ HAMIDI
dua org lagi nih si ACEBI NUHA :)
mereka adik beradik yg sgt comei
aku slalu bergossip dgn akak aku.
dan slalu ckp.
nnt NUHA dgn ACEBI klo kuaq berdua mesti mcm pasangan kekasih
sbb mereka just beza umuq setahun.
dan slalu ckp nuka n acebi msri nsem dan cntik nnt bila besaq :)
comei kan NUHA senyum :D

mereka lagi :)

ini si AZIM lak
nma sebenaq MOHD HAZIM HAMIDI :)
beliau nakal tp best bila layan kerenah dia.
tp skunk dah pndai girlfriend bagai
budak budak zaman skunk :p

ini MEREKA lagi :)
tak sabaq nk tgk mereka nih besaq
hahaha ckp mcm aku plak mama depa
hehehe
untung la MAK SU PAK SU ada ank ramai dan comei2

time kenduri tu semua pakat pakai jubah
tak janji pon tp kebetulan :)

hahaha nk habaq aku pkai jubah gak!
inai di jari menandakan aku dh kahwen! opppssss
menandakan aku pkai inai Mekkah la :p

owkeh nmpak aku Pendek dan HITAM :(
jom study untuk final! ayuh!
salam exam final dari
ita yg susah hati :| 













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...