Saturday, December 31, 2011

entry BEFORE 2012

  • Assalamualaikum :)
tgh dok resabut buat past year tak dpt jawapan
otak ni nak relex sat :)
mlm nih tepat pukul12p.m dh masok 01.01.12
tarikh tu bermakna buat aku dgn gula gula hati
sbb hari aniversary kami yg ke setahun :)

tp dlm enrty nih aku tak mau ckp pasai anyversary
aku just nak cqita apa yg berlaku b4 2012
ala kan ada yg aku busy dan sgt busy 
kadang kadang buat buat busy sbb malas nk update ^^
STORY PERTAMA

Tahun nih last la aku se rumate dgn ZELA
Zela seorg yg suka bersembang
tempat aku berkongsi pandangan terutama pasai CINTA
sbb dia sgt berpengalaman
yela dia dh lama bercinta dari aku
so dia lebih mkn garam dari aku ^^
tp itu berakhir sbb dia telah memilih kerjaya sebagai MEDICAL ASSISTANCE :(
lepas nih dah tak ada sapa lagi nk nasihat aku pasai cinta cinta nih :(
pastu hari tu aku dgn kosmate aku yg girl girl saja p karok dan mkn pizza
sempena perpisahan dgn ZELA :'(
 
yg dok peace tu la ZELA :)

ZELA & ADA

MY FRIENDS ;)

ZELA & SYID ;)

KAMI :)




LEPAS NIH AKU MESTI RINDU ZELA DOK MENYAMUK2 DLM BILIK DAN KETA
I GONNA MISS U!



Add caption




NEXT ! 
moga Zela bahagia d tempat baru beliau!
:)

salam dari ita :)










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...