Friday, May 6, 2011

Happy Mother's Day :)

Assalamualaikum .... (^_^)v {peace kecik sbb sy pemalu :)  }

hampa semua mesti tau an entry nih tok sempena apa?
gedik la saya nih
dh tau hampa semua tau dok tnya apa ag an?
so entry nih mang la khas tok mak saya
apy mother's day mama :)

mcm biasa la an saya buat kek dkt mak saya
tp bukan moist choclat ag dh
kek marble sbbnya mak saya suka mkn kek tu ja :)

sempena ari ibu ni saya gaduh gedik dgn mak saya
mau taknya
saya nk wat kek hari ibu tp mak saya nk try menu baru dia 
geram lak saya time tu 
sebabnya buttercup ada satu ja
pastu pakat pakat berebut nk guna butercup tu
hahaha
mak saya ckp
"mak baru ja dpt recipe ni dari kwn mak..hari tu dia bawa p skolah sedap
tu yg mak nk try tgk..jom adeq kita try"
saya lak ckp
"ala mak.. tu menu baru satg klo tak jdi mcm mna?
rugi la buttercup hat mahai nih dh la ada satu ja"
pastu mak saya menyerah kalah la
hik hik hik
mak saya tak mau try menu dia
terus mak p masak kueh tauw goreng utk mkn ptg~
hik hik
saya terus jela aktivity mmbuat kek dgn bangganya :)

then siap buat kek 
saya potong potong bgi mak ayh mkn :)
ala ala pencuci mulut la lepas mkn kueh tauw goreng td :D
bijak d situ ^ _^
(ayt incik zuraidi)

pastu mak puji sedap :)
makcik yg langkah kanan mai umh saya pon ckp sedap :)
tp kezen saya x rasa pon sbb khusyuk semak result UPU dia 
sedih lak saya :(

p/s: hampa perasan tak? aku try jdik baik dlm bertutur or berbahasa :)
hahahaa 
errr opppssss! 
ulang suara 
hampa semua nk tau tak? saya try nk jdik budak baik dlm berbahasa :)
budi bahasa budaya kita
hahahah promote sket yer :D

btw apy mother's day utk mak saya!
saya sayang mak saya even suka gaduh sikit sikit =.="
mama adeq mintak maaf noh :)
lebiu mama ... !


see....!
saya usik mak saya ag
time klo tak silap
saya dok perli mak saya
ckp
hai mak asyik beli hand beg ja
^_^

gambaq kek xdak sbb kek hbis b4 snap :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...