Monday, May 30, 2011

my joB :)

Assalamualaikum .... =)

wah dh lama x update blog nih an
dh bersawang pastu dh tak tau nk menaip and nk mengarang blog nih hik hik hik :)
currently busy sket la sbb yela an cuti SEM sgt la lama smpai 4 bulan
pastu cuba mmbusykan dri utk mncari kerja
cari punya cari smpai sbln gak la
finally dpt la jugak kejanya
nasib baik la ada outlet ROTI BOY baru buka :)
gaji dia pon bole la nk enjoy time study nnt :D

Alhamdulillah la dh 4 ari keja dpt juga cuti :)
d sbb kn cuti la aku dpt create entry nih
sepanjang 4 ari nih aku dh pndai wat mcm mcm yg ada dkt ROTI BOY
semua jenis sandwish :)
sgt la laris woo sndwish tue
aku pon xdan nk rasa ag
tak cukup tangan buat sandwish tu ;)

mcm mcm ada dkt c2 wow sedap2 semua!
ayaq pon aku dh tau wat semuanya
yg paling aku suka buat TEA 3 LAYER
yg lain biasa biasa ja
ceh belagak gila aku
padahal aku jenuh dok hafal gak wat ayaq tue
biasa la mcm2 ayaq an
MILKYSHAKY pon dh byk jenis!
just kena igt kuantiti bahan bahan yg perlu ja
mula mula ari petama tu agak susah la jugak
biasa la an semua bnda kita kena igt
dgn pelanggan mcm mcm songeh
tp skunk aku suka keja dkt c2
ber depan dgn kek.roti.drink!
semua yg faverat!

pastu an sebelah roti boy tu mekdi!
ari2 dok tgk mekdi
ari2 mkn mekdi!
wow gemuk!

setakat nih je kot
esk aku dh keja start kul 1pm
tp kena p awal sbbnya nk bukak akaun baru
sbb gaji an
dh keja mesti nk gaji!
ari nih agak bosan walaupon cuti!
my lalink dh start keja as an ENGINEER!
congrate my dear zuraidi!
btw mis u sgt2!
owkeh bai
(^_^)V

curi tulang
hahahaha :)

errr gedik haih! muka aku yg sgt belemuih!

rakan sekerja and my bos yg sporting

hahahha :D




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...