Thursday, May 5, 2011

mY engineeR



Assalamualaikum....

setelah 4 ari x jmpa gula gula hati sbb si die p Hatyai
mlm tu kami dating ^ ^
knon kononnya nk lepas kan rndu la an
tp mang aku rindu gila la dkt bdk bucuk nih ;)
ye an 4 ari setengah aku x dgq khabaq lngsung pasai si die
sop sop :(

BTW nasib aku baik sbb AKAK NANA bestfriends di die
upload pixca si die walaupon sekeping~
at least leh aku tau si die bahagia dkt sana :)
tQ kakak NANA
:))

errr ok back to da topic :)
mcm biasa la kami menuju ke mekD
tempat 2 jew yg slalu bole lepak lama2 :)
hehehe errr tp tp aku yg suka mkn MEkdi :)

masok ja dlm keta aku bgi si die CUP CAKE
khas utk si die
hehehe agak comei mcm org yg oder
(well puji dri sndri lak an)
yg aku x puas ati smpai skunk an
si die x tnya pon cup kek tue sempena ape
haih geram gak la aku time tu
si die just ckp
"nih mesti MU an..?"
"dh comei comei mesti syg nak mkn an..?"
tp an si die tak tnya pon
"cup cake nih sempena apa.?"
huh! tak pa aku layan ja apa yg si die ckp
al maklum la tgh syok baru balik Hatyai an
owkeh sayer boleh trima la awk...

apa ag si die pon nk bgi adiah dari Hatyai
huh punya la byk!!!
(suka gila aku)
1. Tshirt I LOVE HATYAI
2. Beg comei wana PINK!
3. keychan songkla :)

byk an byk an??
hohoho aku dok banyang yg si die beli aku skirt laboh
sbb aku yg pesan tp byk lak aku dpt
lebiu la incik Zuraidi....!!!
opps ter over lak :)

mlm tue saja si die ceqita semua pengaman sweet sweet  si die dkt Hatyai..!
aku? mendengar dgn penuh soklan!
hahaha
soklan si die hanya
"bila kita nk p pulak TA...?"
aku jwb "JOM"
hahahaha laju ja an :)


suasana yg paling aku suka
fries yg HOTzz!
wow!
miss dis moment!


mai MEkdi layan fesbok jugak
adeh =.="

sayer diam ja ja tgk si die on9
tp xpe sy suka tgk si die :))

tgh mncari installer webcam :)
sbb nk snap pixca cup cake :)
sweeettt!

khusyuknya beliau!!!!

owkeh jom snap pixca guna webcam :)

oke
testing testing.....
dua dua sama ja
gila kamera :p

sedapnya...
:)

tQ my dear

owkeh KAMI gila kamera sat :p



ok aku dok perasan sndri :)



ni la cup cake nya..!
comei kan kan kan?
;))

nih jersy KAMI :)

mkn bola cup cake dlu sbb bola ada dua
lain2 syg nk mcm
sbb cute sgt ;)

pesanan penting buat ZURAIDI....

awk tau tak sy bgi cupcake utk awk sbb apa?
sebabnya...
TANIAH sbb dh jdi ENGINEER!!!
bukan senang nk dpt keja skunk
tp awk dh dpt b4 hbis study ag
wow! sy tumpang gembira!!!
that y la cup cake tu tulis
CONGRATS MY DEAR EDDY...!
tp awk ta tanya sy pon cup cake nih sempena ape... =(
it's ok
btw tQ sbb bwa sy mkn mekD
lebiu sgt sgt!




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...