Friday, April 1, 2011

Arabic VS Korean :)

sayer malas nk ceqita pnjang 
sbb hampa tgak tajuk pon dh tau an
sbb apa korea 
sbb apa arabic
of cos la pasai dinner

punya la belambak dinner smpai skunk pon ada ag dinner yg perlu aku hadiri
(ayat BM power BEB)
dkt cni aku cuma nk ckp
yg dua2 dinner nih aku xdan nk mkn tahap kenyang
1st dinner arabic aku kena wat performent
2nd dinner aku jadik BENDAHARI 
so
ajk dinner 2 x dak tmpat tok mkn
so sgt la sedih
paling sedih korean nite la
merempat dkt meja org lain
padahal mkn steambot kot
btw aku x kisah pon
:))
janji dpt ambik pixca byk2!

yg paling best ZURAIDI my dear :)
eh malu lak
si die dpt byk adiah msa dinner korean
hahaha aku bangga la wei
oppss aku lak bangga an 
hik2 biaq p la nk bangga sket
ok jom tgk pixca noh
aku dh mlas nk taip

p/s: dua2 dinner best sbb ada my sweet heart ;))

Dinner arabic ^_^
ni syidah kwn baik aku dlm POLIMERIAN :)

ni budak bucuk :p
senior baik dlm polimerian jugak ;)

nih budak bucuk dgn kwn beliau
p/s: sayer curi pixca awak dlm album kwn awk ;p

kwn sayer dlm polimerian jugak ;)
semua gila kamera walaupon x bpe cantik ;)

well terasa artis bila kamera byk ;p

sebahagian kosmate sayer :)

jom balik USm
P/s: sayer naik bus jew ;p


KOREAN NITE lak yer ^_^

muka sayer vangga sbb dpt bergambar dgn KING of da nite..
pemenang byk hadiah pada mlm tersebut
(ayt BM power )

ini pulak myra ;)
tQ myra sbb bgi sayer pinjam kamera kamo
:)
gambaq ni sayer ambik dari album org lain
sori la dkt tuan punya album 2 :)

pixca nih sgt spontan
dh depa ajak
sayer join jela
^^

masa nih dekan nk join bergambaq dgn kami jugak
kami2 x sangka dekan sporting

geng2 yg memusnahkan majlis hahaha
;p

p/s: sebenaqnya pixca korean nite lagik byk daqi arabic
tp sayer lupa nk p ambik pixca2 korean dkt AIN ;(


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...