Thursday, April 14, 2011

G E M U K :(

dh asar aku mula rasa bosan nk study
study pon leh bosan?
mang la asyik dok tgk note ja
boleh mntah ijau aku!
BTW dlm study week nih la nafsu aku nk shopping tnggi
yela an dh xtau nk wat apa
mcm mcm aku nk beli 
terutama baju seluaq then shawl!
wow!
klo kuaq msti beli benda yg membazir tu
huhuhu

yg aku sedih nya klo bab nk beli seluaq mesti aku sedih
tgk ja seluaq  lawa tp bila aku pkai mesti x lawa :(
yela an aku an GEMUK :(
terutama aku dh lma ngidam nk beli jeans gray
tp an tp an xjmpa ag
pastu msti aku pkai nmpk gemuk gedempon kaki aku :(
aku kena beralih kepada skirt :)
yeah d situ dh xnmpak la gemuk kaki aku nih
kah kah kah
apa yg aku mengarut dkt entry nih errrrrr T.T
apa2 pon aku dh bosan study
gila larh!
belagak disitu!

Good Luck you ALL!
all da best!

nih dia seluaq yg aku nk beli lama dh tp x jmpa yg berkenan ah :)
smbil dok berdoa aku kuruih mcm dlu2

nih la skirt yg aku suka la jugak
sbenaqnya yg lawa pon hat wana ijau 2 je
yg lain2 aku pkai singkat kot
al maklumla I kan tnggi
u oll kena tau tu
hahahah
(dok syok sndri)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...