Friday, April 1, 2011

Tak Sangka ^_^

dlm dok asyik dok kemas bilik
besa la dok sorg2 mlm nih
my rumate of cos balik
si zila tiap2 wekend balik
si asiah lak pantang PALAP xdak PT mesti dia balik umah
so tnggai aku sorg T.T

teringat lak yg mnggu lepas aku balik umah
aku balik pon sbb birthday adeq kesayangan aku
si NASRUL ASRAF 
adeq aku beria gila sruh aku balik
ehmm yela an birthday dia
so smpai2 umah tnya la dia nk ape?
dia just ckp
"adeq nk kek kak ita wat je sbb kek Secret rcipe pon x sedap mcm kek kak ita buat"
hohoho
senyum smpai telinga la aku nih ^_^
vangga sat la
pas2 aku ckp dkt dia balik
nih nk bodek nk adiah lain ke ape?
pas2 dia ckp
"btoi la kak"
"kek secret muak dah la mahai"
kah3
gelak ja aku
padahai aku balik nih nk mkn kek secret recipe la puas2
tp x kesampaian T.T
btw aku pon buat la kek
tok adeq kesygan aku
^_^
sebenarnya...
hehehe aku balik pon nk buat kek jugak
request dari kwn kesayang aku dunia akhirat nih
dh lama dia ngidam kek aku
sapa ag AIN yg cun la
^^

so hari tu saje aku buat 2biji kek 
satu utk adeq ter sayang
satu ag utk kwn tersyg and buah ati tersyg :)
aku sgt suka bila tgk depa mkn dgn asyiknya ^_^

mlm tu dating bersama AIN dkt kafe
aku bwa la kek 1 tepawe agak2 ckup dia mkn utk 3 ari kot ^^
ehmmm elok smpai je dkt kafe
masa Ain tgh nikmati mkn kek aku 2
kosmate Ain mai tmpat kami lepak2
mcm biasa adat org melayu 
Ain pon semawa (ajak mkn skali)
pas2 apa ag kosmate Ain mkn tanpa henti
satu demi satu pontongan kek di jamah nya
aku tgk muka Ain dh lain errrr ^^
aku tau dia nk mkn ag
dlm masa yg sama kosmate Ain dok puji kek aku  sedap
tanpa henti dia mkn kek aku
makin lama makin sikit
hahahah
cian Ain xdpt mkn kek aku puas2
sbbnya kosmate dia dh hbiskan
tanpa di sedari lak 2
Ain cuma sempat mkn siket jew
xpe Ain nnt i wat ag 
kali nih p hntaq dkt bilik trus
dh xleh p kafe2 dh
bahaya...!
ho ho ho

dlm ati aku
lepas nih boleh la aku buka kedai kek
hahaha
berangan adalah hobi ke2 aku
sbbnya hobi pertama aku adalah TIDOQ
kah kah kah!

lain plak cqita si die
bila aku tnya kek ri2
nih dh lama la
si die ckp
die sorokkn kek tu dari rumate die
sbbnya nnt xsempat die nk mkn mesti habis ^^
ha ha ha
lawak la an
siap kena sorok2 ag
oke la nnt i buka kedai kek ea
u all semua leh la beli dkt c2
(belagak gila aku ckp mcm tu  ^_^)
tp tnggu la 4 or 5 tahun ag 
kah kah kah 

apy birthday ADEQ MAT ^^
mkn bgi hbis :)
senyum sampai telinga bila dpt adiah ^^
celebrate tanpa kek
sbb nak kek saya buat
so sweet :)
nnt i kena blajaq buat kek nih lak
sbbnya xlah mmbazir duit p beli tiap2 mnggu
^^
beg kakak nk masok gak sket haih

p/s: hampa semua perasan tak??
hahaha aku guna bahasa rasmi kot skit2
naik geli bulu roma aku baca
skema yg amat sgt!
nih semua pengaruh klas B.Melayu
yeah majulah b.melayu demi blog!
eh satu ag baru aku pasan
kualiti kamera hp aku lagik hebat dari kamera digital kakak aku...!
cuba lihat pixca adeq mat dgn pixca kek2 yg aku ambik guna nfon aku ^^
renung2kan dan selamat beramal :p
hahah xdak kena mengena yg idup taupun dh mninggal dunia
sekian wasalam
bubye!







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...