Thursday, April 7, 2011

DIA dah tak macam dulu :(

Assalamualaikum....

sedih nih sedih nih
ehmmm dia dh x mcm dlu 1st2 aku jmpa and pkai dia
ehmm
lepas aku x jaga dia btoi betoi
dia trus bertukaq
aku sangat la sedih
dia x tau kot yg aku sgt syg dia
aku sentiasa bawa dia 
aku x pnah tnggai dia

sbb aku x pnah tnggai dia la
that y la dia rosak kena ayaq masin :(
elok aku hantaq repair
owke la sket tp an tp an
ehmmm kamera dia x selawa and x se clear dulu :(

P/s: sygngi la nfon anda..
jga dia sebaik mungkin..
kerana drinya sgt berharga kpd kita :)


nih la dia
wlaupon x canggih mna tp aku syg dia
napa la dlu aku x jaga dia btoi betoi :(


hanfon aku SEBELOM rosak :)


sgt clear pixca 

siap leh focus2 ag :)

hanfon aku SELEPAS rosak @ repair

dh x se clear dulu :(

nih lagik la
KELABU :(
p/s: abaikan model di ats. tQ T.T




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...